ciKrajnji korisnici i dalje nisu zabrinuti zbog prijetnji i prijevara na Internetu te ne poduzimaju ništa kako bi ih spriječili. Rezultati procjene rizika krajnjih korisnika isti su kao i prije pet godina i pokazuju kako korisnike ne zanima vlastita sigurnost ni prijetnje te nikako ne žele naučiti paziti na osobne osjetljive informacije. Još uvijek se na Internetu mogu pronaći informacije koje mogu identificirati korisnika kao što su imena, broj socijalnog osiguranja, broj kreditne kartice, brojevi računa i druge. Korisnička podrška još uvijek odgovara na elektroničku poštu u čistom tekstu te na taj način brojeve kreditnih kartica, datum isteka i sigurnosni kod kartice ostavlja lako dostupnima. Mrežni diskovi i tvrdi diskovi na radnim mjestima još su uvijek puni osjetljivih podataka koje su ostavili nesvjesni krajnji korisnici. Nedostaje osnovno izvršno upravljanje za zaštitu podataka u tvrtkama jer krajnji korisnici ne misle o tome nego je njihov glavni cilj obaviti zadatak. Uprava tvrtki mora prihvatiti odgovornost i potaknuti zaposlenike na zaštitu osjetljivih podataka te organizirati treninge za obuku i informiranje korisnika. Dok uprava ne poduzme određene radnje u informiranju i obrazovanju na radnom mjesto ne može se očekivati kako će krajnji korisnici brinuti o osjetljivim podacima. Za dodatne informacije moguće je posjetiti stranice portala darkREADING.

Idi na vrh