Tvrtka Facebook je odlučila pružiti svojim korisnicima pravo glasa pri donošenju politike privatnosti (eng. privacy policy). Ukoliko više od 7 tisuća korisnika komentira predložene promjene, tvrtka Facebook će omogućiti korisnicima glasovanje u kojem će pružiti i alterantive. Glasovanje će biti važeće i obvezujuće za tvrtku Facebook ukoliko više od 30% aktivnih, registriranih korisnika glasuje. U vrijeme pisanja ovog teksta socijalna mreža Facebook je imala više od 900 milijuna korisnika. Za sada se za novu politiku privatnosti, predloženu 11. svibnja, izjasnilo 10 i pol tisuća korisnika. Korisnici mreže Facebook zabrinuti su za podatke te žele mogućnost permanentnog uklanjanja objavljenih statusa i slika. U 2009. godini tvrtka Facebook je promijenila svoju politiku privatnosti, uzimajući veću kontrolu nad podacima korisnika što je izazvalo negativne reakcije korisnika. Najveći problem je bio u tome što su korisnici pretpostavljali da će njihovi podaci biti iskorišteni za reklamne svrhe. Izvornu vijest moguće je pročitati na stranicama portala Cnet.
Posljednje sigurnosne preporuke