Promet aplikacije za socijalnu mrežu Facebook nastavio je padati unutar poduzeća prema izvješću „State of web“ tvrtke Zscaler za prvi kvartal 2012. godine. Aplikacija ostaje najveći i jedini izvor prometa među korisnicima tvrtke Zscaler i to s udjelom od 41%, a to se smanjilo prema prvom kvartalu u 2011. godine kada je udio bio 52%. Iako nije dramatičan, pad prisutnosti aplikacije među korisnicima tvrtke je konstantan i pada za otprilike 2,8% svaki kvartal. Čini se kako ni jedna druga aplikacija ne postaje popularna umjesto nje, iako je korištenje aplikacije za socijalnu mrežu Twitter poraslo na 7,2% što povećava vjerojatnost kako se aplikacija za socijalnu mrežu Facebook samo pažljivije koristi. Druge popularne aplikacije su: aplikacija za socijalnu mrežu LinkedIn s udjelom u prometu od 18,2%, za tražilicu Google s 8,3% i ostale aplikacije za elektroničku poštu koje zauzimaju mali postotak. Kako tvrtka ističe oni u svakoj prilici mogu prema svojim pravilima blokirati socijalnu mrežu Facebook i druge web aplikacije zahvaljujući tehnologiji koju posjeduju. Za više informacija potrebno je pročitati izvornu vijest na portalu Network World.

Idi na vrh