Prema istraživanju tvrtke Siegel+Gale većina korisnika socijalne mreže Facebook i usluga tvrtke Google imaju problema sa shvaćanjem kako web stranice obrađuju svoje podatke te kako ih drugi korisnici weba mogu otkriti. Korisnicima su nerazumljivija pravila privatnosti više od vladinih dokumenata ili ugovora za bankovne kartice. Postigli su između 35 i 40 od 100 bodova u razumijevanju pravila privatnosti. U istraživanju je zatraženo od više od 400 korisnika da pročitaju pravila tvrtki kako bi nakon toga mogli odgovoriti na pitanja o njima putem Interneta. Ovo istraživanje nije prvo koje je otkrilo kako korisnici nisu svjesni koliko informacija postaje javno dostupnih korištenjem web stranica i mobilnih aplikacija. Nakon čitanja pravila, samo je 23% korisnika razumjelo kako njihov profil na socijalnoj mreži Google+ mogu vidjeti svi koji su spojeni na Internet. Samo 30% korisnika razumjelo je kako i uz najstrože postavke privatnosti na socijalnoj mreži Facebook njihovo ime ostaje javno. Justin Brookman, direktor projekta o korisničkim pravima u Centru za demokraciju i tehnologiju kaže kako su tvrtke Facebook i Google počele primjenjivati intuitivnije metode prilikom obavještavanja korisnika. Detaljniji opis nalazi se na stranicama portala Network World.

Idi na vrh