Tradicionalna metoda kojom se služe banke u borbi protiv prijevara uključuje kombinaciju detekcije anomalija programa i ručni nadzor kako bi se pronašle lažne financijske transakcije. Uglavnom je nevidljiva kupcima kako ne bi bilo neugodnosti. Može biti učinkovita, ali neizbježno uključuje pogreške kao što su blokiranje valjanih transakcija, uznemiravanje korisnika koje bi trebali štititi te omogućene lažne transakcije. Novo istraživanje pokazuje kako su trenutni prioriteti banaka možda pogrešni i banke to počinju shvaćati. Tvrtka Authentify, jedan od sponzora istraživanja, napominje kako istraživanje pokazuje da korisnici nisu problem. Banke izvještavaju kako su tri glavna uzroka prijevara sljedeća: bankovna kartica nije prisutna (56%), povreda podataka u maloprodajama ili procesorima (53%) te povreda podataka u POS (eng. Point of sale) uređajima (47%). Pokazalo se kako najčešće korisnici obavještavaju banke o prijevarama te kako oni nemaju skoro nikakvog utjecaja na glavne prijevare. Tvrtka Authentify kaže kako bi bilo najbolje više uključiti korisnike u otkrivanje bankovnih prijevara, a ne ih samo štititi. Rješenje može biti da korisnici koriste male, praktične aplikacije na svojim pametnim uređajima ili osobnim računalima koje će omogućiti vlasniku računa pregled te odobravanje ili otkazivanje transakcija koje bi se trebale izvršiti s njihovih računa. Za više podataka potrebno je pogledati stranice portala Info Security.

Idi na vrh