Socijalna mreža Facebook koristi novu primjenu stare prijevare kako bi vidjela je li korisnik otvorio njihovu poruku elektroničke pošte. Međutim, socijalna mreža Facebook nije jedina firma koja koristi takav sustav. Carl Chatfield je na svom profilu socijalne mreže Google+ započeo raspravu s naglaskom da socijalna mreža Facebook zna kada korisnici pročitaju njihovu elektroničku poštu. Dobivanje takvih informacija moguća je samo ukoliko je omogućen HTML (eng. HyperText Markup Language) i dopušteno prikazivanje slika. Chatfield je kao dokaz svoje tvrdnje objavio kod koji se nalazi na kraju svake elektroničke pošte koju šalje socijalna mreža Facebook. Jedan od sudionika u raspravi, Charles Ma tvrdi kako puno tvrtki rabi ovakav oblik marketinga putem elektroničke pošte. Nadalje, Scott Moss piše kako je glavni problem blokiranje slika u elektroničkoj pošti koje se standardno provodi kako bi se spriječilo praćenje korisnika. Trenutno pošiljatelji neželjene pošte dodaju oznaku „BGSOUND“ u svoje poruke kako bi potvrdili aktivne korisničke račune. Detaljniji opis moguće je pronaći na web stranici portala ZDNet.

Idi na vrh