Prema istraživanju objavljenom u srijedu 22. veljače 2012. godine veća je vjerojatnost da će korisnici socijalnih mreža i pametnih telefona biti žrtve prijevare identiteta. Učestalost prijevare identiteta porasla je za 13% u 2011. Godini, a najčešće žrtve su korisnici čiji su osobni podaci ugroženi propustima tvrtki. Po prvi put u godišnjem istraživanju tvrtka Javelin Strategy & Research prati ponašanje korisnika kako bi vidjela njihov utjecaj na prijevaru identiteta. Istraživanje je pokazalo da korisnici socijalnih mreža LinkedIn, Google+, Twitter i Facebook imaju najveći postotak prijevare iako nema dokaza o izravnom utjecaju. U istraživanju je otkriveno kako unatoč upozorenjima da su socijalne mreže veliki izvor za prevarante, potrošači još uvijek dijele značajnu količinu osobnih podataka koja se može koristiti za provjeru autentičnosti njihovih identiteta. Sedam posto vlasnika pametnih telefona bili su žrtve prijevare identiteta, što je za 33% veća vjerojatnost u usporedbi s širom javnosti. Korisnici koji upale GPS (eng. Global Positioning System) na svojim pametnim telefonima povećavaju rizik prijevare identiteta za duplo. Ako korisnici koriste puno novih aplikacija na pametnim telefonima te prihvaćaju prijatelje koje ne poznaju na socijalnim mrežama postoji velika vjerojatnost da će biti žrtve prijevare. Detaljniji opis moguće je pročitati na stranicama portala darkREADING.

Idi na vrh