Osobni podaci koji su objavljeni na socijalnim mrežama koristiti će se u napadima socijalnog inženjeringa protiv poduzeća. Prevaranti su svjesni važnih informacija koje su besplatno dostupne na socijalnim mrežama i počinju ih koristiti. Uzimaju osobne podatke koji su potrebni za uspješno izvršavanje napada socijalnog inženjeringa. Tvrtka Trusteer predviđa kako će se ovo očitovati kao veliki problem za poduzeća. Socijalni inženjering uključuje stvaranje i korištenje napravljenog osobnog scenarija kako bi se uključila ciljana žrtva i navelo ju se da otkrije osobne informacije. Žrtva može primiti elektroničku poštu od nekoga tko tvrdi da ju poznaje i u pristigloj poruci može biti poveznica na nekakvu zajedničku aktivnost, koja vodi na web stranicu s programom za prikupljanje unosa s tipkovnice. Kriminalcima je lakše nego ikad prije stvoriti lažni scenarij i otkrili osobne informacije upravo jer postoje socijalne mreže kao što su Facebook, LinkedIn i puno drugih. Ako osoba i ne ostavi osobne informacije na socijalnim mrežama, postoji mnoštvo drugih načina za njihovo otkrivanje. Voljeli to ili ne, informacije o svakom korisniku mogu se pronaći na primjer na u raznim bazama podataka, popisima članova određenih klubova, javno dostupnim zapisima, na web stranicama poduzeća i drugim mjestima. U slučajevima napada na poduzeća, svaki zaposlenik je valjana meta. Sve što kriminalcima treba kako bi prošli vatrozid (eng. firewall) i ukrali podatke ili intelektualno vlasništvo je samo jedna osoba koja će biti ranjiva. Detaljniji opis moguće je pronaći na web stranicama portala Networkworld.
Posljednje sigurnosne preporuke