Najnovije istraživanje tvrtke Commtouch pokazalo je kako tri četvrtine prijevara na društvenoj mreži Facebook na neki način iskorištava suradnički marketing (eng. affiliate marketing). Rezultat istraživanja je godišnji izvještaj o prijetnjama na Internetu, koje je pokazalo da većina napadača pokušava korisnike navesti na stranice na kojima moraju ispuniti ankete čime napadači dobivaju novčanu korist. Korisnike se do stranice dovodi nekim oblikom društvenog inženjeringa poput ponude besplatnih proizvoda, vijesti o poznatim osobama, novih Facebook aplikacija ili poruka od prijatelja. Nakon što korisnik odluči slijediti dobivenu poveznicu pokrene se zloćudni programski kod koji dalje širi prijevaru. U 48% slučajeva sam korisnik je odgovoran za širenje prijevare jer odabire gumbe „Like“ i „Share“ kojima se prijevara širi do drugih korisnika. Amir Lev, šef tehnološkog odjela tvrtke Commtouch, navodi da Facebook prevarante najviše zanima novac, a suradnički marketing je dobar način kako do njega doći. Također dodaje da se tehnike društvenog inženjeringa iz prijevara elektroničkom poštom, poput navođenja korisnika na otvaranje zlonamjerne poveznice, sada prenose na društvenu mrežu Facebook, ali i na druge društvene mreže. Uz prijetnje na društvenoj mreži Facebook, izvještaj tvrtke Commtouch opisuje prijetnje na Internetu, mrežne krađe identiteta (eng. phishing), zloćudne programe i neželjenu poštu (eng. spam). Izvještaj je temeljen na podacima Commtouch servisa GlobalView Network koji dnevno prati i analizira milijarde Internetskih transakcija. Originalna vijest nalazi se na web stranicama portala DarkReading.
Posljednje sigurnosne preporuke