Sažetak:
Razvojem širokopojasnih veza prema Internetu
došlo do je do nagle ekspanzije igranja, klađenja te
ostalih oblika zabave preko Interneta. Pojavile su se igre koje
okupljaju stotine, tisuće pa i milijune igrača iz
cijeloga svijeta. Među takvima ponajviše se ističu
Second Life i World of Warcraft, igre koje su toliko napredovale da
su razvile vlastite moralne vrijednosti, valutu pa čak i
virtualnu ekonomiju. Virtualna dobra koje igrač stječe
mogu se prodavati i u virtualnom, ali i u realnom svijetu. Upravo
je ta činjenica dovela do pojave i virtualnog kriminala i svih
drugih aktivnosti vezanih uz pojam (lake) zarade. Dokument se bavi
razradom potencijalnih opasnosti koje sa sobom nosi igranje online
igara i korištenje ostalog zabavnog sadržaja koji se
distribuira preko Interneta, opisom relevantnih zakonskih
regulativa te donosi primjere poznatih ranjivosti dviju
spomenutih online igara.