3.2.7 SPAM
Sažetak:
SPAM, odnosno neželjena elektronička pošta problem je koji već dugi niz godina brine gotovo sve korisnike Interneta. Bez obzira radi li se o krajnjim korisnicima, velikim tvrtkama ili davateljima Internet usluga, problem spama osim što uznemirava korisnike također za sobom povlači i ogromne financijske gubitke. Usprkos brojnim pokušajima suzbijanja spama, u vidu različitih alata i tehnologija, neželjena elektronička pošta još uvijek je neriješen problem gotovo svih informacijskih sustava. Dokument daje pregled problema vezanih uz neželjenu elektroničku poštu, osnovne tipove i karakteristike spam poruka te mogućnosti zaštite koje korisnici i sistem administratori mogu iskoristiti u svrhu zaštite od spama. Također je dan pregled zakonske regulative na ovom području te opis nekih od novijih tehnologija koje bi trebale pomoći u suzbijanju spama.
Opis
Datum objave15.02.2005.
Ključne riječiSPAM # antispam # Bayes # Razor # DCC # blaclist # whitelist # K9 # spamassassin # RBL # regulative # zakoni # neželjena elektronička pošta # unsolicited commercial e-mail # unsolicited bulk e-mail # Usenet spam # Excessive multi-posting # Excessive cross-posting # open proxy # open relay # analiza zaglavlja # Distributed Checksum Clearinghouse # Caller ID # Sender ID # Domain Keys # greylisting
IDCCERT-PUBDOC-2005-02-108
Pogledati dokumente: