Svakodnevnim povećanjem korištenja društvenih mreža te brojnim zahtjevima društvenih mreža za potvrđivanje identiteta i autentičnosti korisnika, postavlja se pitanje gdje se nalazi granica između sigurnosti korisnika i njihove privatnosti. Primjerice, društvena mreža Facebook ponekad traži od svojih korisnika da upišu broj mobilnog telefona kako bi kvalitetnije zaštitili svoj račun. Mnogi ljudi ne vide razlog davanja broja mobilnog telefona u svrhu zaštite računa već smatraju kako odavanjem svog broja postaju mete za različite marketinške propagande te različita telefonska anketiranja. Razlog traženja broja mobilnog uređaja od strana društvenih mreža je taj što oni žele spriječiti stvaranje lažnih računa. Naime, mnogi korisnici za svoje slike profila koriste slike poznatih osoba ili likova iz crtića ili imaju malen broj prijatelja te na taj način stvaraju privid lažnog računa. Kako bi kvalitetno odvojili lažne od ovakvih pravih računa, društvene mreže traže od svojih korisnika sve više privatnih informacija koje ujedno čine korisnike sumnjičavima zbog odavanja privatnih informacija, ali i sigurnijim zbog kvalitetnijeg potvrđivanja autentičnosti vlastitih računa. Više podataka moguće je pronaći na stranicama portala ZDnet.